Home            Goochelshow         Workshop goochelen        Themashows        Gratis werkboeken            Contact

Zoekt u een chagrijnige goochelaar die de kinderen vermoeit met saaie
kaarttrucs? Dan bent u bij Michel niet aan het juiste adres. Hij verzorgt
namelijk educatieve themashows die kinderen doen lachen en verbazen.
Deze goochelaar presenteert shows omtrent verschillende onderwerpen
en maakt desgewenst een voorstelling op maat.

Benieuwd of Michel ook een show omtrent uw thema kan maken? Neem contact op.

Verschillende themashows
Goochelaar Michel biedt momenteel zes verschillende themashows aan:
- De goed-met-geld-omgaan-goochelshow;
- De ongelooflijke ontbijtshow;
- De spectaculaire sport- en spelshow;
- De Kinderboekenweekshow;
- De sinterklaasshow;
- De kerstshow.

De goed-met-geld-omgaan-goochelshow
Weten hoe je met geld moet omgaan is belangrijk. Het is goed om het hier met kinderen over te hebben. In de goed-met-geld-omgaan-goochelshow gebeurt dat op een ongedwongen manier. Kindergoochelaar Michel praat o.a. over zakgeld, over geld uitgeven en sparen, en over geld verdienen. Er wordt natuurlijk gegoocheld met bankbiljetten en munten. En blijft dat roze spaarvarken heel? Dat is de vraag.

De ongelooflijke ontbijtshow
Wat gebeurt er als je niet goed ontbijt? In de ongelooflijke ontbijtshow legt Michel uit hoe belangrijk het is om elke ochtend te ontbijten. Die boodschap komt nog beter aan met behulp van goocheltrucs. Deze kinderanimator haalt dan ook de gekste toeren uit met voorwerpen die je op de ontbijttafel kunt tegenkomen; borden, bestek, maar ook krentenbollen, kaas, melk en eieren.

De spectaculaire sport- en spelshow
In de spectaculaire sport- en spelshow nodigt Michel de kinderen uit om mee te doen aan verschillende spelletjes. Naast het sportieve spektakel vinden er ook magische momenten plaats. Goocheltrucs met touwen en ballen passeren de revue, en uiteraard mag het scheidsrechtersfluitje niet ontbreken. Na afloop legt Michel enkele simpele trucs uit die je met je eigen lichaam - zonder hulpmiddelen - kunt vertonen.

De Kinderboekenweekshow
Lezen is leuk. Dat is het motto van de Kinderboekenweek. De week, die eigenlijk 10 dagen duurt, is bedoeld om het lezen onder kinderen aan te moedigen. In deze periode toert Michel met zijn Kinderboekenweekshow langs talloze basisscholen, BSO's en bibliotheken. Elk jaar maakt hij een nieuwe kindershow, een goochelshow die aansluit bij het thema. Op die manier bent u verzekerd van een geschikt programma.

De sinterklaasshow
Als voorprogramma van Sinterklaas is deze sinterklaasshow uitermate geschikt. Het komt nog wel eens voor dat de goedheiligman met pech langs de weg staat of dat het grote boek kwijt is, en dan is het ideaal als er een professionele goochelaar aanwezig is die de kinderen entertaint. Tijdens de 30 à 45 minuten durende voorstelling bereidt deze magisch entertainer de kinderen voor op de komst van de oude kindervriend.

De kerstshow
Er wordt wel eens gezegd dat het de mooiste tijd van het jaar is; de kersttijd. In deze magische periode staat de kindervoorstelling van goochelaar Michel in het teken van kerstballen, engelenhaar en chocoladekransjes. Misschien gaat het zelfs sneeuwen - dat weet je natuurlijk nooit met een goochelaar. In ieder geval: met de kerstshow van deze goochelkunstenaar wordt Kerst nóg magischer.

Een leuke kerstshow die de kinderen doet verwonderen.

Shows met een thema
Optredens omtrent een onderwerp

Kinderentertainer, kindergoochelaar

Snel schakelen

Download de gratis werkboeken behorende bij de verschillende themashows!

Ervaar de magie van Michel op uw basisschool en neem contact op.

Enkele opvallende optredens
- Michel is de huisgoochelaar van het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. In de kerstvakantie van 2015-2016 verzorgde hij verschillende optredens in opdracht van SnowWorld Landgraaf. Daarnaast werkte deze kindergoochelaar tijdens talloze bedrijfsfeesten.

De werkbladen zijn een perfecte voorbereiding op een optreden van een goochelaar op school.

Links | Sitemap | Facebook | Twitter

Themashows