Home            Goochelshow         Workshop goochelen        Themashows        Gratis werkboeken            Contact

De kinderen zitten op het puntje van hun stoel als magiër Michel
het podium betreedt. De getalenteerde goochelaar heet het jonge publiek
welkom en al snel zijn de eerste lach en verbazing een feit. Een doorgeknipt
touwtje wordt weer heel, een stukje papier verandert in een bankbiljet en
een glas met water verdwijnt spoorloos. "Hoe doet-ie dat?"

Neem contact op en ervaar de magie van Michel op uw basisschool.

Een humoristische en interactieve goochelshow
De kinderen spreken hem eerst misschien nog aan met "meester Michel" of
"meneer Michel", maar al gauw wordt duidelijk dat ze gewoon "Michel" mogen
zeggen. Deze goedlachse goochelaar is een allemansvriend die tijdens zijn
voorstellingen zorgt voor grappige en magische momenten. Het motto: iedereen
mag meedoen. De show staat dan ook bol van interactie. Een aantal kinderen mag
zelfs assisteren op het podium!

De show is gericht op kinderen, maar ook aanwezige volwassenen, zoals leerkrachten en ouders, zullen zich rijkelijk amuseren.

De jarige juf in het zonnetje
Is er een juf jarig? Neemt er een meester afscheid? Michel hoort het graag, zodat hij er tijdens zijn show aandacht aan kan besteden. Feestvieren neemt deze kindergoochelaar serieus: de jarige of jubilaris verlaat het podium niet voordat er een feestslinger van 15 meter tevoorschijn is gegoocheld en er een truc met een ballon is gedaan.

Ook de opening of heropening van uw schoolgebouw geeft Michel op een magische manier vorm. Tijdens een spectaculaire goochelact goochelt hij - samen met de directeur van de school - de sleutel tevoorschijn.

Download de gratis werkbladen over goochelen en goochelaars!

Een ervaren entertainer
Michel is vanaf zijn achtste bezig met goochelen en treedt sinds zijn veertiende op tijdens de meest uiteenlopende feesten en evenementen. Dankzij deze jarenlange ervaring komt hij niet meer zo snel voor onverwachte situaties te staan.

Een ander voordeel is dat Michel een flink repertoire heeft opgebouwd. De goochelacts die hij tijdens de kindershow vertoont zijn vooral visueel. Trucs met o.a. ballen, ballonnen, bankbiljetten, bekers en broodtrommels passeren de revue.

Praktische punten
- De show duurt 45 minuten, maar kan in overleg ook ingekort worden;
- De show is geschikt voor kinderen van 4 t/m 12 jaar;
- De show kan opgevoerd worden voor een klas of voor een hele school - met een maximum van 500 kinderen;
- Indien noodzakelijk of wenselijk neemt Michel een draadloze headsetmicrofoon mee;
- Michel maakt op locatie graag gebruik van een kleedruimte of een leeg lokaal om de laatste voorbereidingen voor de voorstelling te treffen.

Goochelshow boeken
Bent u enthousiast over de goochelshow van Michel? Bel 0318-727828 of
06-20285267
, of stuur een berichtje via de contactpagina.

Themashows

Michel presenteert als schoolgoochelaar een programma van ongeveer 45 minuten. Daarnaast biedt hij verschillende themashows aan, waaronder een show in het kader van de Kinderboekenweek, een voorstelling over Sinterklaas en de goed-met-geld-omgaan-goochelshow.

Links | Sitemap | Facebook | Twitter

Goochelshow